REVITALASH COSMETICS LANSIRA DELUXE PROBNE VELIČINE SERUMA ZA TREPAVICE I OBRVE
Svi 19, 2020Kultni brend trepavica i obrva RevitaLash Cosmetics lansirao je svoju deluxe probnu veličinu svojih najprodavanijih Revit a Lash® Advanced i RevitaBrow® Advanced po prvi put na revitalash.com i samo na ograničeno vrijeme. Po prvi put ikada, kupci mogu iskusiti ove oftalmologove razvijene i nagrađivane serume bez obvezivanja na punu veličinu. Sa 6 - 8 tjedana proizvoda u svakoj tubi, korisnici mogu dobiti potpuno RevitaLash Cosmetics iskustvo – trepavice dostojne šišmiša i hrabre, prekrasne obrve.
Oba seruma formulirana su s BioPeptin Complex®, znanstveno naprednom, zaštićenom formulom koja uključuje biotin, peptide, lipide i ekstrakt zelenog čaja za isporuku esencijalnih hranjivih tvari izravno u trepavice i obrve. Korisnici će doživjeti zdravije, jače i ljepše trepavice i obrve.
Godine 2006. dr. Michael Brinkenhoff razvio je originalnu formulu seruma za regeneraciju trepavica RevitaLash kako bi pomogao svojoj supruzi Gayle da se osjeća ljepše tijekom njezine hrabre 25-godišnje borbe s metastatskim rakom dojke. Vidio je kako je liječenje raka uzelo danak na njezinim trepavicama, ostavljajući ih krhkima i beživotnima, a zauzvrat je uzelo danak na njenom samopouzdanju. Pitao se može li nešto učiniti i na kraju je rođena RevitaLash kozmetika, zajedno s potpuno novom kategorijom ljepote.
U 2019. RevitaLash Cosmetics prodala je jednu tubu RevitaLash Advanced svake 33 sekunde*. S velikim uzbuđenjem lansiraju deluxe probnu veličinu kako bi više korisnika moglo iskusiti RevitaLash Advanced i RevitaBrow Advanced. Dostupno za kupnju na revitalash.com od 15.5. do 31.5.
*Podaci temeljeni na stopi prodaje i korištenju jedinica RevitaLash Advanced u 2019., podijeljeni s brojem sekundi u godini.