4-1-1 O ODABIRU SERUMA ZA TREPAVICE ILI OBRVE
Ovih dana čini se da su serumi za trepavice i obrve svugdje gdje pogledate. Od drogerija do prestižnih robnih kuća do Instagrama, regeneratori za trepavice i obrve pojavljuju se posvuda, a mnogi se hvale vrlo impresivnim tvrdnjama. Ali činjenica je da nisu svi stvoreni jednaki. Kada je riječ o donošenju pametne odluke o kupnji, potrebno je razmotriti mnoge važne čimbenike, od sastojaka, potrošačkih studija, recenzija i više. U nastavku donosimo na što biste točno trebali obratiti pozornost pri odabiru seruma za trepavice ili obrve.
LIJEČNIK FORMULIRAO I PREGLEDAO DERMATOLOG
Kad je riječ o delikatnom i osjetljivom području oko očiju, možete osigurati najveću sigurnost odabirom proizvoda koji je formulirao liječnik i pregledao dermatolog. I RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner i Revitabrow® Advanced Eyebrow Conditioner razvio je dr. Brinkenhoff, oftalmolog i osnivač RevitaLash® Cosmetics. Formuliran da bude hipoalergijski, ne iritira i dovoljno nježan za one koji se bore s rakom, možete biti sigurni da ste u dobrim rukama uz RevitaLash Cosmetics serume za trepavice i obrve.
NAJPRODAVANIJI I NAGRAĐIVANI
Kada tražite novi proizvod, dobro je obratiti se stručnjacima u industriji. U svijetu ljepote postoji oštra konkurencija za industrijske nagrade, a kada proizvod pobijedi, to je prilično velika stvar. RevitaLash® Advanced i RevitaBrow® Advanced zajedno dijele više od 25 industrijskih nagrada, uključujući vrlo željnu nagradu Allure Best of Beauty. Osim toga, RevitaLash® Advanced jedan je od originalnih seruma za trepavice na tržištu, a ujedno je i dalje najprodavaniji.
STUDIJE POTROŠAČA
Istraživanja potrošača nevjerojatno su važna kada se radi o pronalaženju regeneratora za trepavice ili obrve koji stvarno pruža rezultate. Ove studije pomažu identificirati kakvo iskustvo proizvoda možete očekivati jer odražavaju stvarna, nepristrana iskustva ljudi koji nisu povezani s robnom markom. U našim istraživanjima potrošača, 98% sudionika vidjelo je poboljšani izgled trepavica s RevitaLash® Advanced, dok je 92% posto sudionika vidjelo hrabrije, punije obrve nakon korištenja RevitaBrow® Advanced.
UREDNIK, UTJECAJNA OSOBA I SLAVNA OSOBA
Samo zato što slavna osoba ili urednik voli ili podržava proizvod, to ne mora nužno značiti da je proizvod dobar. Ali kada Vojvotkinja od Sussexa (aka Meghan Markle) kaže da voli neki proizvod, mi slušamo. Jedan od tih proizvoda je RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner u koji se kune gospođa Markle. Ostali obožavatelji naših seruma za trepavice i obrve su Olivia Wilde, Hayden Panettiere i Lena Dunham. Ove su žene poznate po tome što im je stalo do njih i koje daju najbolje od sebe, a mi smo zahvalni što naše proizvode vide kao alat za to.
SASTOJCI
U kozmetici RevitaLash koristimo popis "ne-ne" pri formuliranju svakog od naših proizvoda, osiguravajući da je svaki od njih siguran i nježan, ali ipak vodi do rezultata. Naše proizvode formuliramo bez dodataka parabena* ili ftalata i pazimo da se klonimo sastojaka za koje je poznato da iritiraju oči, poput mirisa (osim proizvoda za kosu). Vjerujemo da je ono što stavljate na svoje tijelo jednako važno kao i ono što u njega unosite, i to imamo na umu kada formuliramo svaki pojedini naš proizvod.
Osjećate se informirano, obrazovano i spremno donijeti pametnu odluku o kupnji regeneratora za trepavice ili obrve?
Ključne riječi: serum za trepavice, regenerator za trepavice, serum za trepavice, regenerator
*RevitaLash® Advanced Japan uključuje parabene