Otkriće

SNIVAČ REVITALASH COSMETICS, MICHAEL BRINKENHOFF, MD, ODGOVARA NA VAŠA NAJHITNIJA PITANJA

Srp 10, 2020
SNIVAČ REVITALASH COSMETICS, MICHAEL BRINKENHOFF, MD, ODGOVARA NA VAŠA NAJHITNIJA PITANJA

Osnovana 2006., naša priča započela je sa samo jednim proizvodom – našim originalnim serumom za regeneraciju trepavica – inspiriranim ogromnom ljubavlju između našeg osnivača, dr. Michaela Brinkenhoffa, i njegove voljene supruge Gayle, kao rješenje koje će joj pomoći da se osjeća lijepom tijekom svoje hrabre borbe protiv raka dojke. Iz tog jednog, originalnog proizvoda proizlazi cijela kolekcija kozmetike koja poboljšava ljepotu, usmjerena na rješenja koja revitalizira prirodnu ljepotu i unutarnji duh svih žena, istovremeno vraćajući uzroku koji je sve započeo.

 Bliži se 15. obljetnica osnutka RevitaLash Cosmeticsa, pitali smo naše pratitelje na Facebooku i Instagramu što najviše žele znati o brendu i njegovom osnivaču, a njihova pitanja nisu razočarala. Omiljeno mjesto za putovanje, gdje vidi Revitalash Cosmetics za sljedećih 15 godina, a njegov najdraži proizvod u liniji neki su naši favoriti, kao i osobnija pitanja o njegovoj muzi, Gayle.  

Kako ste počeli razvijati originalnu RevitaLash formulu?

Razvio sam originalnu formulu seruma za regeneraciju trepavica RevitaLash kako bih pomogao svojoj supruzi, Gayle, da se osjeća ljepše tijekom njene hrabre 25-godišnje borbe s metastatskim rakom dojke. Gayle nije bila od onih koji su se opterećivali, ali liječenje raka učinilo je trepavice, obrve i kosu slabima i lomljivima. Kao oftalmolog, pitao sam se mogu li nešto učiniti. Nakon mnogo pokušaja i pogrešaka, pronašao sam formulu za koju sam mislio da bi mogla djelovati – i gle čuda, uspjela je! Gayle je primijetila da su joj trepavice počele izgledati zdravije, a to su primijetili i njezini prijatelji, obitelj i kolege oboljeli od raka. Odatle je to bio tigar o rep. Svi su htjeli doći u ruke – i svoje trepavice – RevitaLash!

Kada ste odlučili krenuti u širenje linije?

Nakon što je taj originalni proizvod predstavljen, počeo sam razmišljati da bih mogao primijeniti istu znanost na obrve, kao i na kosu, i oboje je vrlo dobro prihvaćeno.

Koja je najveća lekcija koju ste naučili kao vlasnik tvrtke?

Najveća lekcija koju sam naučio jest da ako odvojite vrijeme za stvaranje proizvoda koji ispunjava svoja obećanja, ljudi će primijetiti. RevitaLash Cosmetics nikada nije namjeravala biti tvrtka za brzu ljepotu – svaki je proizvod formuliran s najboljim sastojcima, rigorozno je testiran i mora zadovoljiti naše visoke standarde prije nego što bude spreman za izlazak na tržište – čak i ako to znači da su potrebne godine doći tamo. Vjerujem da briga i strast koje stavljamo iza svakog proizvoda govore jasno i glasno, i ponosan sam i uvjeren u liniju koju danas imamo. 

 

Što je najzahvalniji dio vašeg posla?

RevitaLash Cosmetics nije samo tvrtka utemeljena na ljepoti. To je više nego duboko i zato se tijekom cijele godine vraćamo svijesti o raku dojke. Tako sam ponosan na posao koji radimo kako bismo pomogli unaprjeđenju istraživanja raka i nadam se da ćemo jednog dana moći biti dio pronalaska lijeka. 

Kao globalni brend dostupan u više od 70 zemalja, imali ste priliku proputovati svijet. Koja su vaša omiljena mjesta za posjetiti i zašto?

Dok u svakom mjestu u koje sam imao priliku putovati pronađem nešto što volim ili čemu se divim, Pariz u Francuskoj jedno je od mojih najdražih i uvijek se veselim posjetiti ga. Svaki smjer u kojem pogledate je živa razglednica. Zaista uživam posjećivati ​​i razgledavati muzeje – oni imaju neke od najboljih. To je prekrasno lijep grad, bogat poviješću i izvrsnom hranom! 

Što biste željeli da svijet zna o Gayle?

Gayle je doista bila jedinstvena. Bila je jedna od najjačih osoba koje sam ikada poznavao – i u svom duhu i u svom srcu – a bila je i jedna od najmekših. Imao sam veliku sreću što sam imao toliko vremena s njom. Bila je moja srodna duša i moja muza. Život s Gayle bio je bogat na sve najsmislenije načine i vječno sam zahvalan za naše zajedničko vrijeme.

Mnogi se ljudi žele uključiti u dobrotvorne svrhe, ali nisu sigurni kako – što biste im savjetovali?

Postoji mnogo načina da se uključite u dobrotvorni rad, od volontiranja, doniranja, organiziranja i više. Za početak, važno je definirati koje su vam organizacije ili ciljevi najbliži srcu. Istražite, obratite se i umrežite – nemojte se sramiti! Dobrotvorne organizacije uvijek traže ljude koji žele pomoći, a svijetu je to toliko potrebno, posebno sada.

Gdje vidite RevitaLash® kozmetiku u sljedećih 15 godina?

Naravno, nastavit ćemo našu misiju pronalaženja lijeka za bolest koja je oduzela Gaylein život i živote tolikih drugih. Osim toga, uzbuđen sam jer krećemo na naše putovanje održivosti. Sva je naša odgovornost brinuti se o zemlji, a kako napredujemo kao robna marka, način na koji to radimo postala je važna tema i nešto u čemu ćemo biti bolji, stoga ostanite s nama!

 

@revitalashcosmetics