Uljepšano više od milijardu trepavica. Dotaknuti su brojni životi—sve zahvaljujući vama.
Naša priča započela je 2006. godine s jednim proizvodom: originalnim regeneratorom/serumom za trepavice, koji je formuliralo liječnik kako bi svojoj voljenoj ženi pomogao da se osjeća lijepo tijekom duge borbe s rakom dojke.
Danas nudimo čitavu kolekciju osmišljenu za zdraviji izgled i prirodnu ljepotu vaših trepavica, obrva i kose - istovremeno odužujući se cilju kojim je sve započeto, svaki dan u godini. Ali ne bismo mogli bez vaše pomoći. Svakom kupnjom Revitalash proizvoda dio zarade donira se u korist istraživanja raka, liječenju i edukaciji – zajedno smo jači.
SJEĆANJE NA GAYLE
Naša suosnivačica Gayle Brinkenhoff dokazala je da je moguće živjeti punim, smislenim, strastvenim životom, čak i kad smo suočeni sa smrtonosnom dijagnozom raka dojke. Gayle je bila inspiracija za svog supruga Michaela Brinkenhoffa, doktora medicine, da stvori RevitaLash® Cosmetics. Njezina strast za vraćanjem drugima vodi našu današnju misiju.
2007
Pojavljujemo se na našem prvom sajmu, International Esthetics, Cosmetics & Spa konferencija u Las Vegasu. Sada profesionalci u ljepoti diljem SAD-a mogu podijeliti sa svojim klijentima serum za povećanje trepavica koji je uzburkao industriju.
2008
Sljedeća postaja: podijelite tajnu nevjerojatnih trepavica s cijelim svijetom. Naš revolucionarni serum za trepavice lansiran je na svoje prvo međunarodno tržište, Ujedinjeno Kraljevstvo.
2009
Prvo trepavice pa obrve... sada je vrijeme formulu koju su razvili liječnici kako bi transformirali finu, prorjeđenu kosu. Naš prvi proizvod za kosz dolazi na tržište pod imenom Har Advanced. Danas ćete da prepoznati kao Volume Enhancing Foam.
2009
Naš prvi makeup proizvod, Volumizing Primer and Mascara (danas poznata kao Double-Ended Volume Set), debitira inovativnom formulom plavog primera i maskarom koja produžuje i daje volumen trepavicama održavajući ih zdravim.
2010
Donosimo tehnologiju koja je transformirala trepavice u novu formulu stvorenu posebno za obrve. Trenutačno je omiljen među urednicima, stručnjacima u industriji i ljubiteljima ljepote posvuda.
2010
Gledatelji iz cijele zemlje prate naše prvo emitiranje na QVC-u u Ujedinjenom Kraljevstvu.
2010
Naši proizvodi debitiraju na kozmetičkom pultu u našoj prvoj međunarodnoj robnoj kući, Fenwicku—slavnom britanskom lancu koji nudi luksuzno iskustvo kupnje od 19. stoljeća.
2012
Počinjemo naše službeno filantropsko partnerstvo s City of Hope, svjetski poznatim pionirima u istraživanju, liječenju i prevenciji raka. Naši zajednički napori nastavljaju se i danas, više od desetljeća kasnije. Saznajte više o tome kako se vaša kupnja vraća.
Kako se vaša kupnja vraća2019
Naša proizvodnja u Milanu, Italija počinje ispunjavati i povećavati potražnju. Sljedeće godine počinje naša distribucija u Nizozemskoj, jačajući našu prisutnost u Europi.
2021
Dobili smo nagradu Shopify Silver Milestone za dosegnutih 100.000 isporučenih narudžbi s revitalash.com…i brojimo dalje.
2021
S našim regeneratorima za trepavice koje su razvili liječnici koji se vole u više od 70 zemalja širom svijeta, dostigli smo veliku prekretnicu s 10 milijuna prodanih seruma za trepavice od 2007.
2022
Sada ljubitelji ljepote imaju još više mogućnosti s lansiranjem RevitaLash® Advanced Pro, naše profesionalne formule dostupne isključivo na odabranim lokacijama, i RevitaLash® Advanced Sensitive—prvog seruma za trepavice koji su razvili oftalmolozi napravljenog posebno za osjetljive oči.
2022
Naša RevitaBrow® Advanced osvaja svoju 10. uzastopnu nagradu Allure Best of Beauty, čime je zaslužila mjesto u prestižnoj Best of Beauty Hall of Fame publikacije—savršeni krešendo koji će više od desetljeća obilježiti omiljeni serum za obrve stručnjaka za ljepotu.
2023
Od 2018. dosegli smo granicu od 4 milijuna dolara podrške, proizvoda i sredstava doniranih inicijativama za spašavanje života od raka—zahvaljujući vašoj pomoći.