Prema članku 4., stavka 18. Zakona o zaštiti potrošača (NN 59/23) pisani prigovor potrošača je prigovor kojim potrošač iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljenu robu, pruženu uslugu ili poslovanje trgovca s potrošačem, koji potrošač upućuje trgovcu na trajnom mediju ili sredstvom mrežne komunikacije koje omogućuje pohranu vremena i sadržaja komunikacije, na trajnom mediju, ako je trgovac omogućio takav oblik komunikacije.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda elektronskom poštom na rozi-step@rozi-step.hr . Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi proizvod iste namjene, za sličan proizvod iste namjene ili se može za proizvod dobiti povrat novca. Kupac je dužan izvršiti povrat robe poštom ili dostavnom službom na adresu: Rozi Step d.o.o., Jurkovićeva 21, 10000 Zagreb ili fizičkom predajom robe u nekoj od poslovnica društva Rozi Step d.o.o. Kad reklamirani proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na rozi-step@rozi-step.hr .
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.
